Politika Povraćaja | Harman 1928

Informacija o pravu potrošača na odustanak od ugovora

Na osnovu čl. 27. Zakona o zaštiti potrošača obaveštavamo Vas da u svojstvu potrošača imate pravo da odustanete od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija, u roku od 14 dana od dana kada Vam je proizvod isporučen, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova predviđenih čl. 34. i 35. Zakona o zaštiti potrošača. Troškove vraćanja proizvoda snosi isključivo kupac.

Izjava o odustajanju od ugovora

Povrat proizvoda

Kupovina obavljena prodajom na daljinu putem vebsajta harman.rs.

Ovim putem izričito, ozbiljno i nedvosmisleno izjavljujem da odustajem od ugovora o kupovini zaključenog kupovinom na daljinu, u potpunosti svestan/-na posledica koje to ima.

Podaci o kupcu:

  • Naziv/Ime i prezime kupca: ___________________________
  • Adresa kupca (ulica, broj i mesto): ___________________________
  • Kontakt telefon: ___________________________
  • Imejl adresa kupca: ___________________________
  • Broj tekućeg računa u banci za povrat uplaćenog novca kupca: ___________________________

Podaci o proizvodu (jedan obrazac važi samo za jedan proizvod):

  • Datum kada Vam je proizvod isporučen: ___________________________
  • Broj računa: ___________________________
  • Šifra proizvoda: ___________________________
  • Razlozi za odustanak od ugovora (opciono): ___________________________

Nakon što primimo Vaš uredno popunjeni obrazac Izjave o odustajanju od ugovora, bez odlaganja ćete primiti obaveštenje o prijemu Izjave u pisanoj formi ili na drugom trajnom nosaču zapisa.

Harman u svojstvu trgovca zadržava pravo da odloži povraćaj Vaših sredstava dok ne dobije robu koja se vraća i utvrdi da na njoj nema novonastalih oštećenja, ili dok Vi kao potrošač koji odustaje ne dostavite dokaz da ste nam poslali proizvod, u zavisnosti od toga šta nastupa prvo, osim u slučaju kada smo ponudili da sami preuzmemo robu. Nakon toga, novac koji ste platili za proizvod biće isplaćen u celosti na Vaš tekući račun.

Harman u svojstvu trgovca nije dužan da izvrši povraćaj dodatnih troškova koji su posledica Vašeg izričitog zahteva kao potrošača za dostavu koja odstupa od najjeftinije uobičajene dostave koju smo ponudili.

Obrada podataka o ličnosti

Svi Vaši podaci o ličnosti koje dostavite u ovoj Izjavi služe isključivo za evidentiranje izmena u prometu i neće biti korišćeni niti čuvani za bilo koje druge svrhe. Za više informacija u vezi sa obradom podataka o ličnosti, upućujemo Vas na našu Politiku privatnosti.

Napomena: Harman u svojstvu trgovca ne snosi bilo kakvu odgovornost za pogrešno popunjenu Izjavu o odustanku od ugovora u bilo kom njenom delu, uključujući, ali ne ograničavajući se na Vaše podatke o ličnosti.


Datum:


Ime i prezime kupca

Politika reklamacije i prigovori

Naš potrošač je uvek na prvom mestu i zbog toga se trudimo da uvek budete zadovoljni Harman proizvodima. Ipak, ukoliko smatrate da:

  • je proizvod koji ste dobili nesaobrazan ponudi na našem internet sajtu,
  • je pogrešno obračunata cena, ili
  • postoje drugi nedostaci,

uvek možete da izjavite reklamaciju na taj proizvod na sledeću e-mail adresu: info@harman.rs

Rok za reklamaciju na proizvode koje ste naručili je dve godine od dana kada dobijete proizvod ili kraći ako proizvod ima ograničeni rok trajanja. Sigurni smo da će vam naši proizvodi mnogo brže nestati i da ćete želeti da probate i ostale proizvode iz ponude, ali ovo je način da vas kao naše potrošače u potpunosti zaštitimo.

Obrazac izjave o reklamaciji možete pronaći ovde.

Nesaobrazan proizvod podrazumeva da proizvod koji ste poručili i dobili nema svojstva koja smo naveli ili ne odgovara opisu koji se nalazi na našem internet sajtu. Važna napomena je da smo svaki proizvod detaljno opisali, te vas molimo da pre upotrebe detaljno pročitate taj opis. Harman nije odgovoran ukoliko proizvode koristite protivno njihovoj svrsi i opisu.

Da biste izjavili reklamaciju na neki od Harman proizvoda, neophodno je da:

  • ste proizvod kupili na našem internet sajtu na adresi harman.rs, i
  • nije prošlo više od dve godine od dana kada ste dobili proizvod na koji izjavljujete reklamaciju.

Prilikom izjavljivanja reklamacije na proizvod potrebno je da upišete:

  • svoje ime i prezime,
  • svoju adresu, broj telefona i e-mail adresu,
  • oznaku proizvoda,
  • kratak opis nesaobraznosti proizvoda,
  • datum prijema proizvoda,
  • broj računa (ili drugi jasan dokaz da je proizvod kupljen), i
  • cenu po kojoj je proizvod kupljen.

Kada nam pošaljete reklamaciju na pomenutu e-mail adresu, poslaćemo vam potvrdu o prijemu reklamacije i broj pod kojim smo zaveli vaš zahtev. Čim dobijemo reklamaciju, odgovorićemo na nju bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema e-maila sa reklamacijom. Naš odgovor sadrži odluku da li prihvatamo reklamaciju, izjašnjenje o vašem zahtevu i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije koji ne može biti duži od 15 dana. Ukoliko nam je potrebno da imamo uvid u proizvod na koji ste izjavili reklamaciju da bismo doneli odluku, možemo od vas tražiti da nam pošaljete taj proizvod. Ukoliko iz objektivnih razloga nismo u mogućnosti da udovoljimo vašem zahtevu u roku od 15 dana, obavestićemo vas o novom roku rešavanja, pod uslovom da prethodno dobijemo od vas saglasnost.

Ukoliko prihvatimo reklamaciju, poslaćemo vam novi proizvod. U izuzetnim slučajevima, kada ne može da se otkloni nesaobraznost, možete da tražite povraćaj plaćenog iznosa za proizvod koji ste kupili. Ukoliko ipak odbijemo reklamaciju, obavestićemo Vas o pravu da pokrenete proces vansudskog rešavanja spora.

Pored reklamacije i direktnog rešavanja problema u komunikaciji sa nama, u svakom trenutku možete da se obratite regionalnim savetovalištima za zaštitu potrošača i podnesete prigovor ukoliko smatrate da su vam povređena prava kao potrošača. Lista savetovališta se nalazi ovde.

Ukoliko ipak ni neko od savetovališta ne reši vaš problem, možete da inicirate vansudsko rešavanje spora. Uslov za vansudsko rešavanje sporova jeste da ste prethodno pokušali neposredno sa nama da rešite problem (kroz reklamaciju ili prigovor). Mi smo u obavezi da, zajedno sa Vama, učestvujemo u takvom postupku.

U svakom slučaju, imate pravo da odustanete od daljeg učešća u vansudskom rešavanju potrošačkog spora do okončanja postupka.

Potrošački spor je svaki spor koji proizlazi iz ugovornog odnosa potrošača i trgovca. Pokretanje i vođenje postupka vansudskog rešavanja potrošačkog spora ne isključuje niti utiče na ostvarivanje prava na sudsku zaštitu, što znači da u svakom trenutku možete da se odlučite da prekinete ovaj postupak i zaštitite svoja prava na sudu. U postupku pred sudom u potrošačkom sporu ne plaća se sudska taksa za tužbu ako vrednost predmeta spora ne prelazi iznos od 500.000,00 dinara.